SE/SV

CUPRAx2 ger dig METAHYPE.

Banar väg mot en ny vision för en ny era.

2022 blir ett riktigt CUPRA-år. Under vårt fjärde levnadsår fokuserar vi på våra ambitioner och satsar på nummer 2, som står för dualitet, partnerskap och tillväxt: CUPRA X 2. Detta kliv framåt är baserat på en ambitiös vision: ökad försäljning, större nätverk, utökad produktportfölj, fortlöpande expansion och en fördubbling av utrymmet för unika och känsloladdade upplevelser.

För märket CUPRA har det aldrig varit ett alternativ att bara sitta vid sidlinjen. Istället är det unika, minnesvärda upplevelser som utgör hjärtat i allt vi företar oss. Vår resa in i den digitala eran fortsätter, och på varje station längs vägen finner vi nya vägar för att flytta fram gränserna. Med lanseringen av Metahype vill vi ta ett banbrytande steg framåt – Metahype är ett helt universum för samarbete där märken, uppstartsföretag och content-kreatörer skapar events, sammankomster och upplevelser som gör det möjligt för människor att skapa och dela kultur.

Det är samarbete som utgör själva grunden i Metahypes universum. I våra planer ingår samarbeten med världskända partners, t.ex. Primavera Sound från musikvärlden eller U-BEAT från underhållningsvärlden – allt i syfte att tända en starkt lysande gnista för den nya generationen.

Här kommer det att finnas platser där märkena och olika individer kan engagera genom att visa upp artistiskt innehåll (som NFT:er), presentera digitala och fysiska produkter, streama content och anordna evenemang.

Med Metahype kommer CUPRA att skapa nya upplevelser vid olika punkter längs den resa du ger dig ut på – alla med potentialen att kunna förändra det sätt vi tidigare använt för att interagera och samarbeta med varandra.

Metahype-projektet är vårt koncept för resan in i den nya virtuella eran och markerar samtidigt att CUPRA fyller 4 år i år.

CUPRAx2: lanseringen av Metahype

Hoppas vi får se dig där!